23 december 07

Dagen före julafton! Helt underbart. Men på nått sätt så känns det inte som att det faktiskt är julafton i morgon. Jag har inte speciellt mycket julkänsla. Eller, asså lite. Men jag är ändå glad, för ja älskar julen.

Dagen har väl varit bra. Vaknade runt elva och såg då att jag fått ett sms från Isse, som skrev att jag skulle ta en buss som gick runt kvart över tolv från mig. Vi skulle ju somsagt på bio. Robin och Viktor hoppade på i ekerö c. Vi såg, Good luck chuck. Vet inte om det stavas så, men jag skulle kunna tro det. Den var fan störtskön typ. Haha, eller ja jo den var bra. Isse och Viktor såg nog inte så mycket av filmen, men iallafall. Haha. Efter det så åkte vi alla hem. Jag kom väl hem runt 7 typ. Och då gjorde jag väl typ ingenting, gick och la mig i sängen en stund och lyssnade igenom alla ljudklipp på mobilen, feting roliga måste ja ju erkänna.

Vet ni? Jag saknar kärlek. Ett mål jag har haft ända sen i sommras är att jag skulle haft nån underbar pojke nästa julafton. För det hade jag ju förra julen 06. Ioförsig så spenderade vi ju inte julen tillsammans. Men jag har bestämt att det iallafall är mysigast att ha nån där, för julen är ju kärlekens tid right? Tyvär blir det nog inte så i år.
Så tomten snälla om du ser detta, så är det bara två saker jag önskar mig i julklapp. Kärlek och hmm ja nu minns ja inte det andra .. fan jag satt ju och tänkte på detta nyss. Fan Lisa! Haha, aja. Kärlek iallafall. Kan snälla lilla tomten ge mig det så blir jag en lycklig flicka!

Nu ska jag nog flytta mitt feta ass här i från och sätta mig framför tven eller nått. Så nästa inlägg jag skriver är nog på självaste julafton. MYYYS!

Ni får ha det så jätte bra, önskar er alla en riktigt god jul. Eller hur är det nu man säger?
FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA, EN RIKTIGT GOD JUL! :)


image20

Yejj, julmust är gott! Visst? :) God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0