äntligen den 7/12

Yes yes yes yes yes! Äntligen final i idol 07. Som jag har längtat. Det kommer bli en hejdundrande kväll vafan, med Berg och Gynning. Och gamla idoler kommer på besök, alla vet vem jag hoppas på. Haha. Just nu har jag Svenska lektion, efter det är det engelska. Som även det är i datasalen. Seriöst, vi är alltid här nu för tiden, men det är helt okej för mig. Haha bara skönt. Fast det blir ju aldrig något arbete gjort? Och efter engelskan så är det lunch, jag ska bara dit snabbt och äta lite Nachos .. gott va? Sen drar jag, ska möta Josefinefin i brommaplan runt kvart i tolv. Sen är det dax, i love it!

I dag kom jag till skolan vid åtta igen, för jag hade lucia träning. Skit kul ju, somsagt så ska vi sjunga låten Hallelujah och fyfan vad kul asså. Jag ska sjunga andra versen, as nervöst var det. Asså ärligt, ni skulle sätt hur mycket jag skakade. Men det blir nog lättare när det är uppvisning, för det är lättare att sjunga inför mycket publik än för typ 3-4 st. Tycker jag iallafall.

Skrev ett inlägg nu, för kommer inte kunna göra det i kväll. Jag och J ska sova hos hennes pappa i sumpan, närmare från globen ju. Han har ingen data, eller jo .. det har han om ja minns rätt. Men inget internet än? Tror jag! Jag vet nada. Jaja, ni lär ju märka om jag skriver ett inlägg när jag kommer hem. Och återigen, fyfan vad kul det ska bli. Moahha.

Så byebye you suckers som inte ska på idol finalen 2007 !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0