BAJSA PÅ FINLAND, TH TILL STOCKHOLM!

Yes, ni läste rätt! Skit i finland vafan, TOKIO HOTEL ska till stockholm på hovet den 3/4 08! Fattar nån där ute hur jävla glad jag är!? Får väl se vem jag kommer gå med, känns liksom ah. Jag vet inte. Jag känner mig sviken, så att du vet!

Förlåt för att ja inte skrev i går, men jag orkade inte. Det var en jävligt dålig dag helt enkelt. Inget var som det borde. Biljetterna till finlands konserten tog slut och blabla. Men som tur är så kommer dom ju hiiiit!

Jag var hemma i dag med, det är seriöst nått allvarligt fel på min hals! Usch vad ja hostar. Jag har nu varit hemma hela veckan. Men i morgon måste ja gå till skolan, det är ju julavslutning, eller asså bara nån grej. Alla elever ska uppträda, eller ja minns inte. Nånting är det. Men vi får inte jullov föränns på fredag. Och på fredag ska även jag Mari och Rebecka julshoppa. Massvis med julkappar, för dumma jag har inte köpt en ända julklapp än! ;O HAHA!

Aja, vet inte vad jag mer ska skriva, men ha en fortsatt trevlig dag. Jag skriver nog ett inlägg lite senare också.
Pussochhej!

image19
btw, mina skor som jag nämnde att jag köpte förra veckan!


Kommentarer
Postat av: Pullisen

asså! dina skor

2007-12-19 @ 14:37:52
URL: http://vivalapull.blogg.se
Postat av: i

jag är ledsen. men det känns bara som att jag inte kan lämna elin där helt själv, vi var tokiohotel kompisar från första början. fast det betyder inte att jag INTE vill gå med dig, för det vill jag ju.. jag vet ju hur kul vi har ihop. men om du bara känner dig sviken av mig hela tiden känns det ju bara hopplöst.

2007-12-19 @ 15:15:26
Postat av: Linnea

Söta skor!

2007-12-19 @ 15:16:24
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: Anonym

JAG GRÅTER AV LYCKA!!!!!!! :D:D:D

2007-12-19 @ 17:49:40
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0