Engelska lektion 2

Japp, nu är jag i skolan har engelska lektion.  Har samma uppgift som på lektionen i förrgår. Ska skriva en story på engelska, därför vi sitter i datasalen. Jag har ungefär skrivit 4 rader på min lilla engelska saga. Mycket va ? Jag är så duktig. NAT.

Jag är ganska pigg i dag, eftersom jag fick lov att duscha i morse i stället för i går kväll. Eftersom vi fick jävla fitt strömavbrott. Ursäkta språket, men vafan tre minuter in på desperate housewifes så stängs all ström av. Jag fick damp, mamma med. Vi hade duktat upp med glass och massa gott. Och hade helt enkelt längtat efter en dhw kväll. Men nejnej. Får se reprisen på söndag istället.
Var bara tvungen att av reagera lite ilska, haha!

Efter denna lektion så har vi lunch, äckelpäckel. Sen har vi musik, och sen slutar vi. Eftersom vi inte har någon Drama/Elevensval. skit skönt.
Jag ska hem och göra SO läxan och plugga på svenska provet.

Skriver mer sen.

Take care

Kommentarer
Postat av: johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag

2007-12-05 @ 12:06:10
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: hanni

HAHA åh, fett kefft (:

2007-12-06 @ 16:47:10
URL: http://hannonie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0