FINLAND DEN 5 APRIL, YES MAN!

JAJAJA!! Nu står det klart att TH ska till Finland den 5 april 2008. Jag dör, helt seriöst. Det går inte att beskriva känslan som jag har nu. Helt överlycklig. Jag och Izabelle, fyfan vad kul! Vore visseligligen roligare om dom kom till Sverige. Men vem vet, dom kanske kommer hit också. Om dom väl ska till finland så borde dom komma hit? Därför avaktar vi lite med att beställa biljtetter, för att se om dom lägger upp en konsert här. Jag är GLAD!

Hihi, aja förövrigt så är jag sjuk. Helt as ont i halsen, och typ feber? Fan vad jobbigt. Jag var hemma från skolan i dag. Men följde med mamma och pappa för att storhandla och sånt, mys. Sen skulle vi äta på donken, tjockisar som vi är. Och då möter jag Mari, haha! Hon hade åkt hem från skolan för hon hade ont i magen. Haha så då åt vi med henne. Och sen åkte vi hem, och jag satte mig direkt vid datan och fick somsagt reda på den härliga nyheten. Snart är det lov, och julafton, och sen tokio hotel i april. Just nu kan inte livet bli bättre!

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0