första advent

Julkänsla? Inte än.
Kom för en stund sedan hem från min kära vän Josefine. helgen har i stort sätt varit ganska misslyckad, i går skulle jag och J dragit till Sebbe, och träffat han och hans kompisar. Men det vart inte så. Så det var en misslyckad kväll på gårn. Vi drog hem tidigt och bara mös typ, åt och kolla tv.
Helt seriöst Josefine, du får inte flytta! Asså jag stoppar det. Haha, men asså nej du får inte. Inget kommer bli som förut, vi kommer börja umgås ännu mindre. Du är min allra bästa vän, har alltid varit och kommer alltid att vara. Och utan dig klarar jag mig inte.

För att påöka julen lite så tänkte jag titta på julkalendern i dag faktiskt, haha kalla mig tönt. Men det är ju hur mys som helst. Fast vet ej om den är bra, har inte sätt något av den än.

I morgon är det skola igen, kill me. Seriöst, jag orkar inte!! Just nu längtar jag till jul lovet som FAN! Bara få slippa skola i 2 och en halv vecka.

Jag vet inte vad ja ska skriva direkt. Finns inget att berätta om typ.

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll, pöss!

image6

Kommentarer
Postat av: josefine

förlåt verkligen, men det här är inte mitt val och det finns inget jag kan göra, tyvärr. detta avstånd ska verkligen inte sära på oss. du får bo hos mig älskling och jag hos dig, för utan dig är jag ingenting

2007-12-02 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0