ger man sig in i leken, så får man leken tåla

Är kärleken en livsfarlig drog?
Eller håller den oss levande?




Förlåt, för att jag inte har skrivit på typ två dagar? Har inte hållt räkningen. Och har helt enkelt inte haft tid för att skriva. Så vad har jag gjort dom senaste två dagarna. Hmm, ja dagen efter julafton så sov ja till 3. Behövde nog det, jag var sjukt trött och i och med min förkylning så behövde jag sova ut. Men jag gjorde iallafall i ordning mig på typ 2 min. Sen åkte familjen över till Jossan och fika. När vi kom dit så höll Jossan precis på att färga håret. Sen spelade vi lite tv spel, typ mario cart eller vafan det heter. Jag och Josy äger iallafall på de hihi.
Efter nån timme så drog vi oss hemåt och det vart en skön hemma kväll framför tven och datan såklart.

Hmm och i går, så gick jag väl upp typ halv 9, tog bussen vid halv tolv som Jossan satt på och vi begav oss in till stan.
Mellandags rea you know! Vi mötte Mari och Ida. Jag köpte en klänning som jag skulle ha till kvällen och sedan ett par jeans. Sen åkte vi hem och jag och Jossan fixade i ordning oss och sedan tog vi en buss till Rebecka. Hon skulle ha typ "tjej kväll" eller vad man nu kan kalla det. Det var skitmys. Dom som var där var typ tjej gänget liksom, jag, Mari, Ida, Tessan, Jossan, Amanda, Elin och Linda. Drinkar och godgodgod mat. Iochförsig så var det ju inte så kul för mig att dom bjöd på skitgod mat, för jag är så pass förkyld så jag känner ingenting, har ingen smak liksom. As jobbigt.
Men sen sjöng vi karaoke, vilket också var ett minus för mig. För jag kan allt annat än sjunga nu, börjar faktiskt bli lite orolig för min röst. Jaja, sen gjorde vi charader, haha det passade mig. För där fick man inte prata. Sen bara mös vi och prata skit hela kvällen. Rebecka fick fin fina presenter, typ as snygga underkläder av Jossan och en ny bikini av Mari och Ida, haha bikini mitt i vintern .. jag vet! Men hon ville så gjärna ha den. Av Linda fick hon typ massa mys saker, typ krämer och goda parfymer. Sen fick hon en rosa dildo av mig, Mari och Elin. Haha. Det var Elins ide, som ni säkert förstår. Haha men hon vart skitglad, och nejnej ja var inte alls avis (a)! HAHA.

Jaja, nog om det. I dag har jag varit med pappa och bror och handlat julklappar. ska ju somsagt fira jul en gång till med kusinerna. Åker i morgon på dagen och kommer hem lördag kväll typ. Ska faktiskt bli riktigt mys, var så längesen jag träffade världens bästa kusin, Janina såklart! Sen ska det bli najs att träffa resten av släkten också.
En sak till, vi hämtade även ut biljetterna till tokio hotel konserten i dag! ÅHHH, jag är lycklig. Total lycka på hög nivå. 3 april, kommer bli bästa dagen. Mohaha.


image21

<3


Kommentarer
Postat av: izabelle

tre biljetter? :o är det inte bara du&mari gå?:)

2007-12-27 @ 19:27:39
Postat av: madde

hej, vet du om det finns nått ställe man fortfarande kan få tag på biljetter? :)

2008-01-01 @ 16:11:57
Postat av: lisa

madde:
Nej jag tror tyvär inte det. Om det inte är så att det är någon som redan har beställt som vill sälja sina eller nått, du kan ju alltid sätta ut annons om det på blocket eller nått sånt? Eftersom biljetterna tog slut på typ 20 minuter om ja inte har helt fel, så. Men jag förstår pressen efter att ha en biljett. Så jag kan höra av mig här på bloggen om ja hör eller ser nån som ska sälja :)

2008-01-03 @ 17:03:16
URL: http://llisanilsson.blogg.se
Postat av: madde

tack så jätte mycket för tipsen :D som tur är fick jag tag på biljetter! :)

2008-01-04 @ 14:02:26
Postat av: lisa

Madde:
Men gud vad bra :) Då hoppas jag att du får en fantastisk kväll den 3/4 då .. det ska nämligen jag ha! ;)

2008-01-04 @ 16:25:53
URL: http://llisanilsson.blogg.se
Postat av: madde

tack tack :D hehe då är vi två ;)

2008-01-04 @ 23:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0