hallelujah

Är hemma nu, och kollar runt lite på internett. I morse gick jag upp kvart i sju, bara en kvart innan jag brukar gå upp. Men jag åkte hem i från tio i sju, notera endast FEM minuter efter jag lämnat min varma säng. Ett pris borde utdelas, och jag ska stå på prispallen. I wish!
Nej men anledningen till detta var att jag Mari och Rebecka hade ett ogjort svenska prov att göra. Och hur gick det? Hmm vad tror ni ? Jo men självklart gick det inte så bra som jag hade hoppats på, inte alls faktiskt. Såklart så får man hjärnsläpp så fort man satt sig ner med pappret framför sig. Go Lisa. Sen efter det så hade jag möte med SYV, dvs en tant/gumma/kvinna/tjej (?) som hjälper oss att hitta rätt gymnasium som vi vill gå på och sånt, you know! Jag vill absolut gå en inriktning med musik, men undra hur jag ska utbilda mig efter det? Jag har ju inte planerat att bli en världskänd artist för resten av mitt liv, även fast det låter ganska najs! Mohaha. Nej men, jag vill ju kunna plugga vidare på någonting. Men ah, jag vet inte. Just nu är jag jävligt intresserad av Media programet på Hässelby gymnasium, inte så långt att åka och sånt iallafall. Jaja, nog pratat om det. Efter mötet så flöt dagen på ganska bra. Förutom att ja var trött, somvanligt.

I morgon ska jag och älsklings Josefine på finalen av idol 2007. Vet ni vad? Jag längtar, som in i helvete om ja ska vara ärlig. Ska bli mys att få umgås med min bästis en hel dag faktsikt. Sånt vi brukar göra tillsammans, idol och massa sånt grejs. Det var längesen, and i miss it. Även fast Amanda är den ända artisten som fått mig att gråta i idol sen 2004 när Lilla Darin och 2005 när ola var med . Så är det inte henne jag hejjar på, knostigt nog. Marie ska vinna. Men ändå så måste jag lägga in videon i från förra fredagen när Amanda gjorde låten Hallelujah så grymt bra så att jag somsagt fällde inte bara en tår utan en hel flod. Det är sjukt hur bra hon gör den låten, gaaaaaalet.





Jag älskar det, så jävla vackert.
By the way, så ska vi sjunga den här låten med lucia kören. Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: ida

va ska vi :O ?

2007-12-06 @ 18:20:19
Postat av: Anonym

Yes, babe ;)

2007-12-06 @ 19:50:47
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0