Hata söndagar

Hmm, seriöst. Jag hatar söndagar, inte bara för att det är skola dagen efter. Utan, söndag är bara en jävligt lam dag helt enkelt.
Så därför har jag väl inte gjort speciellt mycket i dag, vaknade runt 12. Mamma kom in med frukost på sängen, mums! Sen direkt efter jag hade ätit, så satte jag mig vid datan. Och ja här har jag suttit sen dess. Latmask jag är, men det är somsagt tillåtet på en söndag.

På tal om lam dag. Inte bara i dag, utan även i går också. Hela helgen har i stortsätt varit fett lam. Ganska tjill. Men jag är sugen på lite röjj vafan!
Jag kände mig sjuk i går, precis som i dag. Därför åkte jag bara i väg en stund och träffa Jonas, som dessutom våldtog mig. Eller nej juste det var ju hagamannen! HAHA, förlåt för flummet. Men jag är fett trött. Iallafall så tog jag även en tidigare buss hem i går än beräknat. När jag kom hem så åt jag äppelpaj som mamma gjorde precis innan jag åkte. Och sen satt jag vid datan en stund, och hade en jävligt "rolig" konversation med Issä, Robin och viktor. Haha.

Jahaja, i morgon är det somsagt skola igen. Usch, fyfan vad jag inte längtar. Men ändå, sen på fredag så får vi ju jullov. NAJS! Har egentligen inga stora planer för lovet, mer än att shoppa, umgås med vänner. Och äntligen få träffa bästaste Izabelle igen på typ tusen år! Längtar faktiskt, det var så längesen sen sist. Och jag saknar henne, något grymt mycket. Älskling!

Aja nu ska jag väl typ kolla runt lite på bilddagboken, och sen ska jag nog kolla tv. Skriver mer i morgon.
Lägger in en video på Bill, och hans mer än heta rumpa! Mohaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0