hemmakväll

Japp, måste ge mig själv en klapp på axeln för att jag lyckades stanna hemma idag. Det förvånar mig själv, för ja brukar inte spendera en lördags kväll hemma. Bra Lisa! Pappa blir väl glad iallafall, haha. Skulle åkt till Andreas, (Padde) med Simon och Jossan. Men jag orkade inte. Eller jag skulle hursomhelst inte hunnit med bussen. Men dom får det nog najs utan mig. Har varit i stan hela dagen i dag typ, med Jossan Simon och Padde dåra. Och sen kom Robin och Viktor. Det var väl kul. Haha köpte en del julklappar, eller bara till mamma och Jossan. Haha måste tacka Viktor, Simon och Robin som hjälpte mig att hitta en sexig julklapp till Jossan. Med tre killars hjälp så kan det ju inte gå fel, right? Hihi.

I går vad det fredag, vilket betydde att vi fick jullov då. Fatta vad najs, jag är så jävla glad. Fast det är ju fortfarande helg, så det har väl inte skunkigt in ännu, att det är just jullov. Jag Mari och Rebecka var iallafall i stan då också, och ja köpte en julklapp till mamma. Haha jag är så seg på det här med julkappar. Jag har köpt 3 till mamma och ingen till pappa. Jag är dum. Måste in igen och köpa. Sen mötte vi iallafall Robin, Viktor och Victor. Haha tyckte så synd om dom, vi bara ranta runt och dom hängde efter. Dom måste tyckt att det var grymt jobbigt.

I går släpptes även biljetterna till TH konserten på hovet. ÅHHHH, jävla cp så fick vi sittplatser. För det var så fullt på ticnet sidan kl 9 för alla beställde, så det segade och ja. Sen var det ju mamma som beställde och hur bra är hon på sånt? Jag satt bokstavligttalat och skrek till henne i telefonen men kvinnan fattade ändå ingenting. Haha, nej ja ska inte klaga hon fixade ju iallafall typ några av dom sista biljetterna. Och ja är glad att jag överhuvudtaget kommer kunna gå och se dom live, det är sjukt. Min Bill! <3

I morgon är det söndag, en dag innan julafton. Fatta det är fan jul om två dagar. Jag har ännu inte fått in det. Jag älskar julafton, det är så jävla mysigt! I morgon på dagen så ska jag även gå på bio, som jag nämt tidigare. Med Viktor Isabell och Robin och typ Esmat! Ganska najs faktiskt. Kommer inte i håg vad filmen vi skulle se heter, mitt vanliga guldfisks minne. Men ja det ska bli kul.

Nu ska jag vara social mot familjen eller stanna här på datan .. vad tycker ni? Aja, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0