hos kusinvitamin

Yes här sitter jag och är osocial. Har just ätit frulle, eller jag drack bara ett glad juice. Mår verkligen skit, hostar som ett cp, och nu har jag även fåt ont i ryggen av det. Sjukt ont har jag. Så just nu går jag på hostmedicin och ipren. Vi ska snart bege oss hem. Julafton nr2 vr helt okej, fick en ipod som jag önskat mig. Och kommer snart få välja en ny mobil .. men har ingenaning om vilken! Förslag(?).
När jag kommer hem ska jag nog bara vila och chilla lite. Har lust att hitta på nått najs i kväll, men kommer förmodligen inte få gå ut för man&pap pgr av min hosta. Iochförsig så måste ja vila upp mig till nyår, måste bli frisk tills dess.
Nej nu ska ja gå och tjata på mami att vi ska åka.
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSS!

Skriver mer i kväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0