ingen röst kvar

Nej, somsagt! Min röst är helt körd. Bestämde mig för att gå till skolan i dag, och på bussen så berättar Rebecka att dom som var med i lucia kören och sjöng hallelujah solo ska sjunga i dag med. På julshowen asså.
Och jag som har varit hemma hela veckan med halsont. Har typ hostat sönder halsen, så har typ ingen röst kvar. Och sen ska man tydligen sjunga solo inför hela skolan. Fuck no! Haha. Fast när vi kom till skolan, så gick vi och öva, och det gick skit. Men det fick tillslut gå. Mari sa att det lät bättre än förut, måste ju vara lite posetivt ju? Hihi. Men jag trodde älrigt att ja skulle göra bort mig själv och typ att min röst skulle brista mitt i en hög ton eller nått.

Och efter jul showen så slutade vi, typ tio över två. Najs.
Och i morgon så börjar vi halv tio, vilket är ett stort problem för mig och Mari. För biljetterna till tokio hotels konsert släpps kl 9. Och dom kommer helt ärligt vara slut kvart över. Typ BAJS!? För det betyder att vi är i skolan då. Därför vet vi inte hur vi ska göra. Och vi måste gå till skolan, för vi ska få våra betyg. Antingen så får min mamma försöka(?) förstå sig på datan och beställa, eller så tar vi med Maris laptop om det går. Knas va? Jag är så nervös, typ en av dom bästa dagarna i mitt liv står på spel. Typ haha? Kalla mig tönt, men th is the shit.

Just nu sitter ja här vid datan och tjillar gaaaalet. Försöker övertala isse att vi ska kolla på film hos henne i morgon. Men hon är typ, envis? Därför ger viktor henne sugmärken, bara för att hon säger nej. Ifall ni ville veta? HAHA.
Men hur som helst så ska jag Mari och Rebecka in och köpa julklappar i morgon. Har ingen aning om vad ja ska köpa. Fast ska bara köpa till mamma, pappa och närmaste bästisen Josefine. Men ändå står det helt still i huvudet på mig, vad ska ja köpa? Aja och vad händer resten av helgen då? Ska höra med Jossan om hon vill hitta på nått på lördag, var ju ett tag sen right? Sen på söndag så blir det kanske bio med Isse, Viktor, Robin och Esmat eller nått? Haha, ingen aning.

Men nej nu ska ja typ fortsätta att tönta mig på msn och lyssna på musik. Najs va? Nat.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0