lisa goes th lover?

Jadu, fråga mig inte vad fan jag tänker med för det vet jag knappt själv. Jag har aldrig tyckt om tokio hotel, ända sem dom vart kända i sverige så har jag typ tyckt usch om dom. Eller inte direkt usch, men det har ändå inte varit min typ av musik smak så jag har inte brytt mig. Men nu är allt förändrat. Det är raka motsatsen, nu är dom the best! Allt är väl egentligen min kära bästis Izabelles fel, i och med att hon tjatat om dom hur länge sen helst nu och alltid visar bilder och sånt på dom. Så går det bara inte att undvika Tom's söta leénde och Bill's heta mage och hesa röst. Tänkte lägga in ett klipp på dom i det här inlägget också, typ det klippet som fick mig att fastna totalt. Tom's leénde i den videon asså, jag dör. Jag vet att alla tänker bah, men gud Lisa det trodde jag inte om dig osv. Och det har ni all rätt att tycka, för så tänker jag om mig själv just nu också.

Annars har dagen varit helt okej faktiskt, lucia träningen som jag skrev om i det tidigare inlägget gick prima skinka juppjupp!
Vi fick även besök av två homosexuella killar på skolan i dag, dom hade föredrag om just det ämnet ; Homosexualitet! Det var skit kul att få veta mer om det, och helt enkelt jävligt intressant. Sen är det så att jag redan innan haft en liten passion till just bögar. Haha fråga mig inte varför, men den typen av personlighet är så jävla härlig. Och det är alltid så eller iallafall oftast så att bögar är så mycket snyggare än "vanliga" killar. För dom vet hur man ska klä sig. Och även här var det så, en av killar som hade föredrag om det var så sjuuuuukt söt. Och han betedde sig inte änns som en bög, tillskillnad från den andra killen som var med. Härligt! Me like it! Haha.

I kväll är det desperate housewife's och då får det inte bli ström avbrott för i kväll ska jag se det. Haha tro det eller ej, men precis när jag kom hem så satte jag mig vid tven och kollade på Las Vegas som dessutom är as bra. Men i allafall så gick strömmen och jag fick panik och trodde att det skulle vara så ända tills dhw skulle börja. Men som tur var så visade det sig bara vara en propp som gått. BRA! Annars hade ja seriöst dött.

Långt inlägg, sorry. Men det kan ni ta som en ursäkt för att jag glömde skriva i går.
Nu ska jag träna lite på Hallelujah, låten vi ska sjunga med lucia.

Pöss!



Kolla sötnosarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0