lucia uppvisning avklarad

Jappsi, i dag var det uppvisning med kören. Det gick skitbra. Fastenligt mig själv, så gick inte mitt solo perfa. Det kunde gott mycketmycket bättre. Men jag får nöja mig med det, några klasskamrater osv har varit så grymt snälla och sagt att det var bra och sådär, det känns liksom bättre då. Haha. Och ett tack till Marjan som hjälpte mig på genrepet och så, det gick så mycket bättre tack vare henne.

Förutom lucia uppvisningen idag, så har jag inte gjort så mycket annat. Vi slutade efter sista "showen", vet ej vilken tid. Typ 3? Jag åkte hem, och sen dess har jag suttit här vi datan. Kollat på bilder, interjuver och videos på TH! Jag får inte nog, haha! Kan dom inte bara komma till sverige nunununu?Jag vill ha hit dom.

Nej nu ska ja fika med mammsen och pappsen, pepparkakor och lussebullar med te. GOTT!
Jag lägger in en bild på Bill, och sedan en på mig!

image14image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0