lucia uppvisning och lisa kan ej texterna

Katastrof,  fy skämms på mig själv. Men jag har varit fullt upptagen av att kolla på saker om TH, bessatthet!
Det blir ett ganska snabbt inlägg eftersom jag har ändast två minuter på mig att först spara tusentals bilder på bröderna Kaulitz och sedan träna på låten Hallelujah, sen börjar finalen av top model! Nu är det ändast en minut kvar, paaaaaaaaanik. Haha.

Dagen har varit kanon, ganska skön och inte så jobbig. Hade prov i Musik. Fick VG och G. Bra Lisa! Typ.
Efter det följde Mari med mig till stan för att köpa skor och lucialinne. Vad gäller skor, så hittade jag ett par riktigt heta pumps. Inte vad jag letade efter direkt, men vem kan motstå pumps? Not me.

Nej nu är klockan en minut över. Sköt om er, och njut av dom heta bilderna på Bill&Tom som kommer här nedanför, mohaha!

pussis

image12 image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0