Marie Picasso, nu är din tid här

JA JA JA JA JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Undrar ni varför jag är så jävla lycklig? Jag tror ni vet. Vinnareen är, MARIE PICASSO
Jag var ju självklart på plats i globen i går. Och ja, det var helt jävla underbart. Vilken jävla kväll, det var grymt. Jag är glad att jag tog chansen att få se detta live. Världens största idol final någonsin, mäktigt? Som fan!
Och jag är så jävla överlycklig över att Min Picasso fick vinna, det var hon värd. Som fan, hon är så sjuuuuukt bra. Det finns inga ord. Jag var så jävla nervös i går när dom skulle avslöja vinnaren, därför vart jag så lättad när det var Maries verision av This Moment som började spelas i högtalarna. Shit, vad jag grät. Otroligt. Nu låter jag bara som världens största idol nörd, but maybe that's just what i am(?).

Sen fick jag träffa, Linda, Malin & Lisa fyfan vad ni är underbara allihoppa! Jag och Malin lyckas ju alltid hamna bredvid varandra på konserter och sånt, Alltid! Haha, du är underbar sötnos. Ni gjorde kvällen lyckad, Och Marie såklart. Sen var ju Jossan med också, och det var jag glad över. Att få umgås lite med mig älsklings bästis en kväll var exakt vad jag behövde. Men jag vet inte vad Jossan tyckte om kvällen, hon sa inte så mycket och var ganska tyst av sig. Men jag tror hon hade kul, jag hoppas givetvist det iallafall.

Nu i kväll vet jag ej vad som händer? Har ingen aning. Vad kan man göra? Får se vad kvällen har att bjuda på.
Just nu är jag sjukt trött och mörbultad sen i går. Jag lovar er att det tar på krafterna att först köa i 6 timmar, i regn dessutom. Och sedan stå längst fram och bli klämd och blabla. Men det är värt allting.

Tack för en sån jävla bra kväll.

image11

You did it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0