Pepparkak's bakning och julgran's pyntning

Är vi för tidiga? Hmm, själv vet jag inte. Fast om jag tänker efter så brukar vi typ pynta granen dagen innan julafton eller iallafall en vecka innan typ? Haha, men jag vill ha jul nununu.

Idag vaknade jag typ nån gång efter elva, gick upp och åt frukost sen gick jag och la mig i sängen igen och kollade på tv. Helt plötsligt så började reprisen på idol finalen. Jag vart skit glad, även fast jag redan sätt det på tv en gång, eller mam&pap spelade in det på dvden i fredags. Men jag får inte nog av det, både Marie och Amanda. Underbara människor, man blir helt uppspelt över att höra dom sjunga och se dom framföra sina låtar. Men Picasso föralltid!

Nå, nu är det söndag igen. Fyfan, vilket betyder jävla cpskola i morgon. Vill inte, vill inte, vill inte! Jag vill ha jullov nu!! Nån som håller med?  Skola? - Nej tack! Jullov? - Ja tack!
 I dag ska jag bara sega mig, bara mysa helt enkelt. Funderade på att åka över till Jossan en stund nu, men vet ej om jag orkar. Ioförsig så måste vi väl ta vara på tiden innan du flyttar nu? Antar jag, men jag vet inte längre. Känns så, ah jag vet inte.



Nån annan än jag som är as avundsjuk på Agnes i denna video? Jävla heting Måns!

Kommentarer
Postat av: ida

att jossan flyttar är ju väldigt sugit, men de kanske bara är en ny början på ngt bra sätt? hon kommer säkert sakna dig och behöva dig mer en någonsin tror jag!

2007-12-09 @ 16:01:26
Postat av: J

om du gillar att läsa bloggar så borda du kolla in http://www.fashionina.com/
henne blogg .. den är fantastisk

2007-12-09 @ 16:02:10
Postat av: josefine

lisa lova att ingenting blir annorlunda nu när jag flyttar?

2007-12-10 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0