saturday night

Cause it's Saturday night, oh yeah
It's gonna be alright, I swear
Put them hot jeans on
I'll show you how to have fun
It's Saturday night, oh yeah ..



Oh yeah, it's saturday night! Och här sitter man vid datan liksom. Kom i stort sätt just hem från Mari. Var hos henne i går, det var väl mys.
vi var ute och träffade lite roligt folk också. I kväll vet jag inte riktigt än vad som händer. Ska träffa Mari iallafall, det är en sak som är säker.
Eftersom ida är på lyx semester på Lanzarote så är det väl bara jag och Mari kvar, eller Rebecka också. Men hon lär väl vara med tomas.
FÖRLÅT, för att jag inte skrev i går. Jag glömde! I går var det även en vecka sen IDOL FINALEN, vilket betyder att underbara Marie Picasso
har varit artist i exakt en vecka. Och redan på onsdag så släpps hennes album, om ja inte har fel. Gissa vem som ska köpa det? Jag!

Har inte så mycket att berätta. Förutom att jag typ håller på at bli sjuk. AS ont i halsen .. usch! Det suger.

Tänkte avsluta detta inlägg med två videos på TH. Heeeeelt underbara! Love love love.





Kommentarer
Postat av: marrren

ajdå, men drick te :'D haha

2007-12-16 @ 12:18:53
URL: http://marrren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0