sista dagen på år 2007

Ja det här är ju i stort sätt den sista dagen 07, eller om man inte räknar med dom timmarna innan 12 slaget i morgon.
Jag förstår om ni hade färväntat er värsta texten om hur 07 har varit, och det hade ja nog också räknat med. Men jag har ingen ork just nu. Kan bara säga att 2007 har varit ett fantastiskt år, men att 2008 ska bli ännu bättre. Så säger man ju alltid? haha. Nej men alla nya mäniskor jag har lärt känna under detta år, det är obeskrvligt. Jag har sjukt mycket minnen från 07, som jag kommer att bära med mig föralltid. Först alla dagar med Simon, tack det betyder så jävla mycket. Mycket mer än du tror.
Och sommaren med Josefine, kunde det ha blivit bättre? Nej jag tror inte det. Som dagen på grönalund, när vi (jag) hade bestämt träff med en kille där ( nämner inga namn ) och jag hade aldrig sätt han förut, och det visade sig att han inte var världens vackraste direkt. Så när jag och Jossan såg han och hans kompisar, så kuta vi där i från. Vi såg dom före dom såg oss. Men sen visade det sig att hans kompis var intresserad av mig, så det vart han och jag istället. Och den roliga kommentaren Jossan sa när vi kutat i från dom. "Lisa, jag har ju sagt att du inte ska lita på killar som kan photoshop!" HAHA. Och ja liksom alla andra dagar på grönan överhuvudtaget med Josefine, Sajjk, Andreas, Ischten, Simphoe, Frida, Sassa, Micca och alla! Så jävla bäst. Sen alla dagar med Mari, Rebecka, och Ida. Finns det några underbarare än er? Så jävla kul vi har haft det. Och jag minns även dagen så jag höll på att mista två av er, på riktigt, föralltid. Jag älskar er obeskrivligt mycket.

Jajaja nog om det.
I morgon, nyår! Najs som fan ju. Vet fortfarande inte vart ja ska tillbringa kvällen, har inte bestämt mig. Men jag vet iallafall att ja måste in till stan på dagen och köpa nått snyggt att ha på mig. Eftersom ja var långt ifrån nöjd på klänningen jag köpte förra veckan. Men det är inte så mycket som är besämt än, måste prata med Mari och alla. Dom är just nu på bio, jag fick inte följa med. Eller asså jag fick för dom, men mamma och pappa tyckte att jag skulle stanna hemma och ta det lungt. Eftersom ja är så pass sjuk typ.
Aja, iallafall så ska jag hursomhelst dricka med motta i morgon. Som Robin sa! :)

Nej nu ska jag gå och kolla film, movietime bitch! Se yaa <3


I WANT YOU!

Kommentarer
Postat av: josefine

LISA JAG GLÖMMER ALDRIG, 08 blir vårat år eller hur?

2007-12-31 @ 18:26:00
Postat av: Anonym

HAHA, ja klart! 08 blir vårt år .. :)

2007-12-31 @ 19:51:58
URL: http://llisanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0