sjuk

Andra inlägget för dagen. Men här sitter man liksom, ganska så pigg. Eller lite trött,  men inte sov trött utan mer flumm trött.
Och nu har jag även feber, bajs! Har inte lust att bli sjuk, ingen lust alls. Snart är det ju lov och så. Blir ju förhoppningsvis bättre tills dess. Men ändå! Som ni har kunnat läsa i tidigare inlägg så har jag klagat på att jag inte mått så bra, ont i halsen framförallt. Och nu hostar jag som en jävla .. hmm jag vet inte vad! Och självklart så tar "mag musklerna" stryk av det. Otränad som man är, haha! Det jag menar är att, varje gång jag hostar så tar jag i så med magen. Och nu när jag hostat i ca 2 dagar på raken nu så har jag fått värsta träningsvärk i magen. Haha woho kanske blir stark av att hosta? Vem vet! Man måste alltid se nått posetivt i det hela. Go Lisa!

Tur att TH finns så att dom kan göra mig glad, genom deras låtar och deras helt underbata utséenden! Mohaha, nej nu ska jag dra och dricka lite te eller nånting. GE MIG HALSTABLETTER! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0