töntigt med choklad kalender när man är 15?

NEJ! Haha, tyck vad ni vill men jag ska ha en choklad kalender. Det är så mys. Det hade varit lite över gränsen om ja skaffat mig julkalendern också, men den får jag väl klara mig utan då. Suck! Haha, fan vad snabbt det går, det var inte många år sen jag hade allt sånt där, och inte alls många år sen jag önskade mig barbie's och bratz i julklapp. Haha, eller jo det var väl typ 5 år sen kanske 6. Men ändå, det var mycket roligare då. För nu vet man inte vad man ska önska sig. Knas!

Och som jag skrev i gårdagens inlägg, att jag skulle passa på att se julkalendern i går. Och det gjorde jag, den var fan bra! Haha. Jag såg i morse också. Nu har jag bestämt mig för att se den vaje morgon kl kvart över sju, då hinner jag äta frukost under tiden. det ger mig ännu mera jul känsla. Och ja ärligt, jag tänker göra allt för att få mer jul känsla för det finns ju inget mysigare right?

I dag har det inte hänt speciellt mycket, bara skolan. Den var okej, fast jag var sjukt trött och inte pallade någonting. Men det är ju som vanligt. Yes.

Nu när vi har pratat igenom en del saker, så känns allt mycket bättre. Tack Simon.



image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0