bästavän & julmarknad

grönalunds julmarknad, nej ja kan nog inte direkt kalla det julmarknad! Det kändes som vanliga grönan, fast det var jul pyntat överallt. Men det var mys, att bara gå runt där och känna doften av rostade mandlar. Jul känsla. Och när jag och josefine åkte förbi NK's skyltfönster, fyfan vad härlig känsla. Verkligen jul, jag älskar det.
Men det var en mysig söndag. Även fast vi missade bussen hem, så vi fick vänta yttligare en timme. Bara jag och Joss som lyckas med sånt. suck!

Gårdagen, vad väl sådär. Åkte runt lite, men fastnade inte nån längre tid. Det slutade med att jag Josefine, Alexandra och Linnea åkte till bromma och käka på donken, fetton! Och sen den så gudomligt snygga killen på bussen på vägen hem, kill me.

nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0