Diamonds is a girls best friend

Var hemma i dag igen, fråga mig inte varför. Jag har inget bra svar egentligen. Förutom att jag känner mig sjuk, typ förkyld och sånt. Men i morgon bär det av till skolan, yes man! Och i dag har jag faktiskt inte gjort någonting, mer än att ha suttit och läst olika bloggar och typ sovit. Jag fick även pengar i dag, så att jag kan shoppa på fredag. Känns bra att få köpa in lite nya outfits och smink m.m !

Läste en blogg i dag, om en tjej som är tillsammans med en kille. Dom verkar trivas tillsammans osv. Men hon är alltså 15 år och ska gifta sig med honom, typ om nån månad!? Jag visste inte änns att man fick gifta sig vid en sån ung ålder! Får man det? Haha tänk vad mycket man inte vet om. Jag tänker inte kritisera henne på något sätt, men jag själv skulle aldrig klara att vara gift med samma person redan från så tidig ålder. Fast jag vill gifta mig, det vill jag. Men inte nu. Först ska jag leva livet och bara njuta. Mohaha. Men ändå, tänk er en sån där helt underbart fin ring. Med diamanter.

Vid åtta ska jag se bonde söker fru. Har blivit ett favorit program. Hihi, kan ju inte motstå Karl-Petter's charm. Han är så jävla gullig av sig, fast om man tänker efter så är han ju inte skit söt. Eller jo .. det är han. Vi har ju en slags koppling till varandra, eftersom han är bonde. Och det är väl jag med. Eller nej nej, jag har ingen jävla bondgård och skit. Eller jo .. eller nej. Bara nästan! HAHA. Nej men när jag säger bonde, menar jag mer att jag bor på landet. No civilisation.
En kul grej är att både Karl-Petter och Danny ska vara med i årets Let's Dance. Ganska kul faktiskt, jag vet ju redan att Danny med all säkerhet kan dansa. Blir väl säkert en till idol som vinner hela skiten, precis som Månsaaaan ;)
Men Karl-Petter? Kan inte på något sätt tänka mig att han ska vara bra på det, fast vem vet?
Nej nu ska jag dra och koka en kopp te och sedan sätta mig och kolla på Bonde söker fru, sen är det Top Model! Jag hatar att Greys Anathomy och Top Model är samma tid. Kill me! 

DANNY kallepettaaa
hetingen & .. ehm grispojken
That's mah boys! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0