keep bleeding love .. (8)

 But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open 
                                                            

Jag är helt kär i den låten.
Tro det eller ej, men jag var hemma i dag med. Har ingen ork. Usch för skolan. Men jag måste förfan skärpa till mig snart. Men i morgon SKA jag gå, i morgon är det ju ändå fredag. Fan vad skönt. Ska somsagt även in till stan och shoppa, Mari följer med! Antagligen rebecka också. Ska bli mys faktiskt. Vi tre drar alltid in till stan på fredgar. Påbörjar alltid helgen så. En hel dag i stan med tjejerna, kan det bli bättre! Jag trivs verkligen i deras sällskap, Men då får vi inte glömma Ida också såklart. Älsklingar!

Så, vad har jag gjort i dag då ? Jag gick ju upp vid 7 typ, men bestämde mig somsagt för att lata mig en dag till. Men jag gick inte och la mig för det. Eller jo, men jag somnade inte om. Utan jag satte på en film, Ensam Hemma. Ni vet med den lilla killen Kevin som blir kvar glömd hemma när hans familj åker på semester vid jul. Så kommer det tjuvar och han sätter ut massa fällor. Haha seriöst, det finns ingen roligare film. Älskar den! Äkta jul känsla också. Haha så gråter jag alltid när hans mamma kommer hem till honom i slutet, asså fatta vilken lättnad för honom!? Haha woho, lisa goes tönt. Men men, filmen äger iallafall. No matter what!

Det är typ inget bra på tv i kväll heller. Så .. vad gör man? Tråkar gaaaaaalet. Yesbox!
Tänkte även ta och passa på att hylla en bloggskrivare som har blivit en stor insperations källa för mig på bara några dagar! Kenzaas.blogg.se. Grym blogg, värd att läsa. Tjejen är helt enkelt grym, och modeintressrad. Och hur hon skriver om sitt liv intresserar mig väldigt mycket. Hon ska ha en stor stjärna iallafall :) !


håret


            Saknar mitt gamla långa hår, dock löshår. Men ändå. Me like it! :)


Kommentarer
Postat av: izabelle

kenzas gillar tokio hotel också ;) ett plus i kanten, haha!

2007-11-29 @ 20:23:19
Postat av: Anonym

yejjj i know ;)

2007-11-29 @ 20:36:17
URL: http://llisanilsson.blogg.se
Postat av: ulrika

ah jag älskar också låten!

2007-11-30 @ 07:40:18
URL: http://uulriaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0