lisa är lat ..

.. yes I'am!
Hann komma till bromma och vända i morse. Mådde faktiskt inge bra, ganska stressad och allmänt övertrött. Orkar ingenting. Och lat som ja är så åkte ja självklart hem. Fast ja åkte inte hem och sov, jag kollad på tv tills mamma kom med ett förslag. Att jag skulle rensa igenom hela mitt rum, alltså typ storstäda. Så skulle hon baka mina favorit bullar och några kakor som ja älskade när ja var liten, min mamma är en äkta housewife haha. Men vem tackar nej till bullar and stuff like that? Inte jag! Så jag städade rummet. Det gick snabbt, eftersom ja började i går.

Sen resten av dagen har ja tillbringat framför datan. Har läst igenom nästan HELA "kenzaas" blogg. Vet inte hur hon stavas. Men den var väldigt underhållande, och ja tycker om att läsa om andras liv och vardag så det var kul. En annan blogg jag följer är såklart "blondinbella". Haha, typ ett måste? Eller? Jag vet att många har väldigt blandade åsikter om det där, men men. Jag tycker det är underhållande somsagt.

I morgon får mamma äntligen sin försenade lön, så på torsdag ska ja ge mig in till staden och shoppa lite smått och gott. Nytt smink, nån tröja, och sen clips så att ja kan fästa mina extensions. Jag hade hårförlängning förut, men det var med lim. Och ett tips ; DET SUGER! Tycker jag iallafall. Det trillar av 24/7 och sliter somfan på håret. Därför så har jag bestämt mig för att köpa clips.

I kväll är det tv-tisdag d.v.s 20.00 Ugly Betty, 21.00 Desperate Housewifes. Me love.
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0