tandläkarskräck?

vilka är rädda för att gå till tandläkaren?

Jag kan nog inte säga att jag är rädd, men jag tycker uppenbarligen att det är ganska otäckt. Jag är inte en av dom som tycker om när folk petar runt i min mun med massa metall saker. Det som även är mindre mysigt är när det börjar blöda, så det smakar blod i hela munnen. Och när dom borrar så att det ilar som in i helvete. Och sen när dom böjer sig ner över äns ansikte, så att dom är typ 2 cm i från. Så börjar dom snacka, typ " ah du måste borsta mer där " och blabla. Visst, tack för rådet. Men det värsta är att deras andedräkt luktar som jag vet inte vad, dom som är tandläkare vet väl vad munskölj är eller nått liknande. Och att deras förbannade plasthandskar som smakar crap gör nog inte saken bättre, fast bättre med handskar än med bara händer. Kalla mig petig, men nej tandläkar besöken är inte något som ligger på plus för min del i allafall. That's it! Fast visst, undra hur sveriges befolkning skulle se ut i munnen om inte tandläkare fanns. Okej, jag ger med mig. Det är både plus och minus med "tand-doktorn" ! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0