två verisioner av 1408? Daniel ut ur idol !?

först, tack för en mysig kväll gott folk, ( Ni vet vilka ni är ).
Efter skolan så åkte jag Mari och Rebecka till stan, jag mötte först pappa i fridhelmsplan och köpte min jacka. As mys, slipper man frysa liksom. Efter det tog jag tunnelbanan till centralen och mötte M&R. Vi kollade runt lite, sen efter det åkte vi till solkungen och solade. Ganska skönt faktiskt, man somnar ju nästan.
Sen åkte vi hem, jag åt och sånt.
Vid 7 tog jag en buss till mari, en buss som även josefine satt på. Älskling!
Vi köpte godis och började våran chill kväll.
Och nu till det som stör mig något otroligt mycket. Vi skulle kolla på filmen 1408, som jag sätt på bio för typ 2 veckor sedan. Och det var inte samma slut på filmen som det var på bio!? Det suger, haha. Jag ville att han skulle överleva, det slutet var bäst. Nån som vet något om att det finns två verisioner av den filmen? Jag vart besviken. Men något som gjorde mig ännu mera besviken var att Daniel Karlsson fick lämna idol? HALLÅ? Sverige vakna vafan, sånt där gör mig så jävla lack. För det handlar egentligen bara om hur jävla lata vi bleka feta svenskar är! Inte änns kunna lyfta luren och ringa. Orsaken till att han åkte var ju samma som med, Ola, Christoffer och dom. Att vi (folket) helt enkelt tar förgivet att alla andra röstar på just den artisten så man röstar inte, för man tror att den får röster iallafall. Och vi har gjort det misstaget innan, så varför lär vi oss inte? Åhh, jag blir så jävla sur. IDOL!
Fast jag är glad över att Marie Picasso är kvar, nästa gång MÅSTE/SKA Andreas ut. Så det blir Amanda och Marie i final, kan inte bli annat än Hallelulja Moment!
Ska jag nog ta och sussa kudde snart asså, jag är väldigt trött. I morgon bär det av in till staden, väldigt tidigt, för tidigt typ? haha.

sov gott.
Ett Picasso fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0