you go girl ..

jag är besviken, men jag förstår.
Med alla dessa jävla fotografer och journalister springandes efter sig, och att hamna i fel umgänge. Varje situation hon har hamnat i har hon valt själv, och jag erkänner att jag i bland inte tycker att hon valt det rätta. Men det är svårt. Hon har gjort fel, men det gör folk dagligen så varför får just hon skit för det? Att gå ut och festa efter man har fött barn och vilja vara ung igen och leva livet ett tag, det gör väl alla mammor nån gång? Visst Brittan har gjort det överdrivet mycket, men hon har ju en barnvakt som hon är nöjd med och som barnen tycker om. Så han kan lägga ansvaret på den personen över natten. Alla misstag hon har gjort, har alla nog gjort någon gång. Kanske inte exakt samma, men något liknande. Men hon får skit för det för att hon är känd, bara för att alla vet vem hon är. Varje dag fotograferas hon när hon gör "misstag" men inte när hon gör något rätt. Det är bara allt fel hon gör som hamnar i tidningen. Självklart så är det roligare att läsa. Men vi alla går på allt som står också, tyvär. Även jag. Men jag har lärt mig att fatta en egen uppfattning. Och Britney har legat på minus även hos mig, även jag har varit sjukt trött på att läsa allt skit om henne i tidningen. Men nu ligger hon på plus, hon är på väg tillbaka. We miss you Britt. Kom igen, låt henne vara.

söt britney ---- > värre britney --- > söt britney

She's back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0