3/4 men ingen konsert

I dag är det den tredje april, datumet jag har gått och väntat på i flera månader. Det var meningen att mitt favroit band tokio hotel skulle uppträda på hovet i kväll, och om inte sångaren i bandet Bill kaulitz hade blivit sjuk så hade faktiskt konserten varit i full gång nu, och antagligen så hade jag och Mari stått där och varit helt galna och överlyckliga för att äntligen ha fått se dom live. Men somsagt så ställdes konserten in för typ en vecka sedan, eller den är inte inställd bara fram flyttad tills Bill blir frisk. Han hade fått en cysta på stämbanden, och för er retards som inte vet det så behöver man ju verkligen friska stämband för att kunna sjunga. Iallafall så fick han opereras akut i måndags tror jag det var, och enligt hans talesman så gick operationen så bra som den bara skulle kunnat gå. Men om han någonsin kommer kunna sjunga lika bra som förut vet dom inte än, det är för tidigt att säga. Visst suger det att inte konserten blev av nu i dag, som man trodde. Men Bill's hälsa går före och huvudsaken är att han blir frisk och kan sjunga igen. Konserten kommer ju ske någon gång iallafall, fast det betyder ju att alla vi fans kanske kommer få vänta i flera månader till. Så pgr av detta har dagen varit väldigt kass, för jag trodde det här skulle bli en dag jag aldrig skulle glömma, men just nu vill jag bara radera den ur mitt minne och se fram emot det nya datumet dom kommer sätta upp så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0