April april

Jag tänker sluta blogga!! ..................................................... April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! ;)


Nej men ska jag börja med att säga förlåt kanske? För att jag helt utan förvarning dissade bloggen i typ en vecka! Jag orkade helt enkelt inte lägga ner tid på att sitta på vid datan när det var lov, finns ju annat att hitta på. Gäller ju att ta vara på dom få dagarna man slipper skolan. Och jag måste erkänna att det var skönt med en liten paus, eftersom jag snart skrivit här varje dag i ett halv år nu. Men samtidigt känns det skönt att gå tillbaka till vanliga rutiner, nu när skolan har börjat också.

Det här lovet som var nu så känns det som om man hann med väldigt mycket, jag var mycket med Mickis, och självklart med Mari och Ida också och massa andra. Det ända som skilljer detta lov från något annat är att jag inte träffade Jossan en ända gång. Men ja! Det var hursomhelt en jävligt lyckat lov och nu är det två månader kvar tills skolan slutar. Fatta bara 2 månader tills sommarlov, vilket innebär att det är cirkus 4 månader kvar tills jag börjar på gymn. Lisa goes matte snille .. nat!

I dag är det första April, vilket innebär att mitt skämt till mamma fyller år :D Haha nej bortse från skämt till mamma! Men ja, min mamma fyller alltså år! GRATTIS! Även fast jag suger på att visa det så älskar jag dig mer än vad någon på denna jord kan förstå. Min mamma är min andra halva, och jag borde uppskatta det mycket mer. För en dag så kommer hon inte finnas här, alla dör ju någon gång. Och efter den dagen kommer det för det första alltid att saknas något, och jag kommer få börja ta mer ansvar för saker och ting. Jag ska vara glad att hon finns, för utan henne skulle det ärligt aldrig funka.

Nog om det. Mari följde iallafall med hem till mig, först år vi pizza på grillen, typ en och en halv VARSIN haha;) Vi var hungriga. Och sen åt vi tårta, haha! Vi har även gjort SO läxan. Känns skönt. Jag har kommit fram till att man blir både piggare och gladare nu när det är så jävla fint väder ute, känns toppen!:)

Rörigt inlägg, förlåt! Men nu är jag igång igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0