Björn Gustafsson, jag är evigt din ;) hahah!

Dålig uppdate, jajjemääännn .. haha sorry! 

Helg nu vafan, jippi :D Mohaha!
Fredagen vart lyckad, krök med najsiga folket. Haha!

Gick upp tidigt och drog in till stan med Mickis och Tessan. Mari var med också men hon köpte bara ett par jeans sen drog hon efter typ en halvtimme, hon hade brottom till nån innebandy grej. Jag köpte också jeans, på gul och blå. Sitter bra och jag är nöjd. Sen mötte vi iallfall Jim och hans kompis, Tessan åkte och köpte skor någonstanns.
Jag och Mickis hänkade med till donken och vänta på Jim och hans kompis när dom åt. sen när vi skulle dra därifrån så möter jag en tjej från min klass. Hon säger att vi ska kuta upp mot hötorget för där går tydligen Björn Gustafsson (antar att dom såg honom, hann inte fråga för jag och Mickis börja springa som fan). Först såg vi ingen Björn och precis när vi tänkte vända, så ser jag någon som liknar honom bakifrån. Sen när han vänder på sig lite så ser vi att det är han :D Hehe! Vi följer efter in i kungshallarna när han antagligen skulle äta. Medans han kollar på typ mackor(?) så går två tjejer fram och frågar om dom får fota honom. OCh då vågar jag och Mickis och fråga. Så jag frågar om vi får ta kort med honom. Självklart fick vi det, Mickis börja ta kort på mig, blev 2 st för det första blev suddigt. Sen tog jag kort på henne. Och så frågar Mickis om han minns förut när vi träffa honom på stan och Mickis typ bara gapa och satte händerna för munnen när hon såg honom för hon blev så förvånad, haha och det minndes han, han garva som fan och härma henne hahaha! Sen sa jag typ att han är as skön haha då sa han tack och log as gulligt haha. Det var najs. Sen drog han typ :P haha.
Väldans rolig dag.
I kväll blire chill ute eller hos någon kompis, får se!:) <3



1. Björn!
2. Jag och Björn.
3. När han skulle gå .. haha hans kompis typ kollar så att ingen följer efter och så, haha .. dom gick som några livvakter bredvid honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0