en kväll med top model & Björn G

Vad mer kan man bege? Något som verkligen faller mig i intresse iallafall! Top model och Björn såklart!
Jag pallrade mig i väg till skolan i morse, trött som jag vet inte vad. Har verkligen inte lust längre, inte någon lust alls att åka den långa vägen till helvetet och sedan sitta och få ont i rumpan på varje lektion för att stolarna är hårda. Få ont i huvudet för att det är så mycket som man ska förstå, men det går bara in genom ena örat och ut genom det andra. Inte för att jag direkt är känd för att förstå saker och ting, haha. Vilket i bland är skönt, för jag behöver inte prestera mitt bästa på saker och ting, för folk blir inte förvånade om det går åt pipan liksom. Men jag kan om jag vill, tro mig .. jag kan! Haha! Men jag orkar bara inte bevisa det ;)

Men tillbaka till ämnet "ingen ork", för det stämmer .. jag har ingen ork till någonting längre. Bästa kompisar som sviker, bästa kompisar som inte är värda att bli kallade bästa kompisar. Sånt stör jag mig på, bästisar som sviker, killar som playar, och sen folk som inte har annat för sig än att försöka hjärntvätta mig med att jag inte är ett äkta th fan? Suck säger jag bara, hur dum i bollen kan man vara? Väx upp! Jaja!
Men påtal om th så vet ni ju redan att deras konsert var framsjuten, eller iallfall ni som läst min blogg innan. Men nu är konserten inte bara framsjuten, utan nu är den helt inställd. Känns jävligt kasst, men sånt får man väl ta. Nån gång dyker dom väl upp här i Shwerige ockå, i hope! Annars blir det till att dra utomlands i sommar med Marrääännn, för vi SKA se dom ;D.

Nej nu ska jag dra mig, ska somagt se top model nu vid nio. Sen kvart över tio så är Björn Gustafsson med i "sverige pussas och kramas" .. MIN MAN! :) Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0