en legend


Michel Jackson, the king of pop!

Uppträdandet är från hans turné här i Sverige 1997. Helt otroligt, verkligen amazing. Även fast jag inte vet vad man ska tro på och inte tro på när det gäller rykten om pedofil och allt såndär. Så älskar jag, verkligen älskar hans musik och hans sätt att uppträda på. Han är grym, han är en legend .. det kan inget ta i från honom inte änns några jävla rykten eller inte. Sen påminner han om en person som var hela min värld förut, hela mitt liv .. Mr.D! Det är bara kärlek, en massa kärlek till deras musik, röst och ja allt det där.

Kommentarer
Postat av: krullet

äntligen nån annan som tycker likadant!

2008-04-14 @ 16:02:42
Postat av: krullet

äntligen nån som tycker likadant!

2008-04-14 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0