i wish i didn't have to wonder just what you are doing now

I morgon är det fredag, lala jag är lycklig! :) Blir nog en rätt så lyckad helg, först typ krök på fredag och sen stockholm by night (sbn) på lördag! Najsigt värre jöö!

Var en rätt så lång dag i dag, eller jag och Mari gick runt 3, för vi hade inget att göra på studieverkstan. Jag gjorde nån svenska uppgift bara. Så jag kom hem runt halv fem typ, åkte med till konsum med Mammsen och Pappsen .. köpte goood middag hihi. Och så fick jag frida tidningen (HAHA), Det var två affischer på Björn, en på Th och en på Zac Efron .. liksom heej älsklingar! Usch jag låter som en äkta jävla nördig nörd haha.

Men men, jag kan inte få nog av Björn G .. så här ska visa er mitt favvo klipp med han just nu.


Det är rätt gammalt, man ser ju att det var ett tag sen. Men han är så jäääävla skön haha.
"Tjaa stumpan, kom och sätt dig här så ska jag berätta en saaaaga föööreeejjjjj!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0