if i had one wish, i'd make you my whole life

Hejsanhallåå!

Det är söndag och vad tycker vi om det? BLÄ! Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen, slappa och bara chilla galet typ. Haha. Sov typ typ ett i dag, gick upp och kolla lite på tv. Sen var jag ute i det fina vädret, as mysigt ju. Verkligen sommar känsla. Sen har jag suttit här och fixat runt med ipod och bilder, och massa sånt. Ska snart dra mig, för kl åtta börjar parlamentet. Alla vet nog varför jag ska se det, Björn G är med :) Min man! Så man kan ju förbereda sig på lite skratt snart dåra. Fast läste i tidningen att han typ gör nått och kastar sig över podiumet och fick söka upp läkare efter programet, för han skada armen eller nått. Jobbigt läge!
När jag och Mickis träffa honom i lördags så var han nog påväg till inspelningen.

Söndag i dag, vilket innebär skola i morgon. Även fast det är stor press just nu och även fast ja är jätte skoltrött så är jag ändå lite posetiv till att gå till skolan. Skönt att träffa alla vänner, dom som gör det värt att änns orka sitta på en buss i typ en timme varje morgon. Och det fina vädret som har varit den sista tiden gör mig ännu gladare. Känns bra! :)

Nej nu äre bara 5 min kvar tills det börjar, <3


Dagen's saknad : Tokio hotel


---------------------------------------------------------------------------
Uppdatering: Skoja bara, det börjar 20.30 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0