i'm in heaven when you kiss me

Första inlägget för dagen, brukar vara fler. Och det finns själ till varför jag inte skriver lika många. Jag har tappat bort blogg-gnistan .. därför kommer jag nog inte vara lika aktiv här tills jag iallfall har hittat den där gnistan. Skulle ju kunna tvinga mig själv till att skriva, men då skulle det bara bli ännu värre och då skulle jag verkligen tröttna på riktigt. Nu behöver jag nog bara trappa ner lite på det. Snart kommer jag nog känna saknad av att kunna skriva av sig såhär så jag kommer nog tillbaka på heltid snart, men för stunden så har ni bara halva min tid!

Skoldagen gick bra faktiskt, fast jag var helt sjukt trött. Det är så konstigt, för jag somnar ändå tidigit på kvällarna, typ elva. Och man blir ju somsagt på bättre humör när det är soligt och fint väder ute. Fast jag höll på att dö av värme slag, jag valde att ha på mig fjollräven i morse för det regnade och blåste. Men sen vid tolv så klarna det upp och fan vad varmt det blev. Nej i morgon ska fan mamma få ta och sy in min canada goose väst lite mer och sen är det fan väst som gäller.

Längtar till helgen som fan, har planerat allt som fan och hoppas att det kommer bli som vi tänkt oss nu. Måste även passa på att skriva att Mickis är en jävla underbart person och att jag verkligen trivs i hennes sällskap, vi har kul vad vi än gör .. jag är tacksam för att jag har en sådan underbar vän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0