jag är en dålig bloggerska

Och det står jag för haha. Men jag har ju varnat er om att inläggen kommer komma mer sällan nu.
Andra veckan sen lovet, känns förjävligt att det inte är några mer lov nu innan sommarlovet. Fast hörde någonstans att det ändast är 31 skoldagar kvar, fatta bara 31 skoldagar kvar för mig i grundskolan. Najs ju!
Fast just nu längtar man bara till helgen, det har varit en seg måndag .. fast det är alla måndagar .. alltid lika jävla sega!

Förra helgen vart rätt lyckad. Först på fredagen så var jag med Mickis i stan, köpte inget speciellt utan kollade bara runt. sen åkte vi till stenh och träffa fooolk och hon sov sedan hos mig. På lördagen så gick vi upp tidigt och gjordde i ordning oss, åkte sedan hem till henne och sen in till stan med Johanna och Malin. En as lyckad dag verkligen bästa på länge. Vi gick först runt lite och kollade i affärer åt och sånt. Sen gick vi på bio och såg 27 dresses, as bra film! Mycket tårar för min del, jag är jävligt känslig. Sen gick vi vidare och kollade runt i affärer, gick in i souk och kolla lite. Men det stängde 10 min efter vi kommit dit. Så väl påväg mot hötorget igen så träffar vi ingen mindre än självaste BJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN GUSTAFSSON!!!!!! Tro det eller ej, men det är SAAANT! :D Och ni som läst min blogg tidigare vet ju att jag alltid varit lite små galen i honom. Och måste bara säga att han till och med var sötare in real! ;) VILKEN KILLE ASSÅ! Sen åkte vi iallfall vidare, typ till allhallen skulle träffa några killar som Mickis raggat upp från uppsala som hade hockey cupp hela helgen här i sthlm, dom bodde i en skola i stenhamra .. haha! Sen åkte vi till stenh och hade treeeeeevlans! Sov sedan hemma, kom hem med 2 bussen .. trött som FAN!

Jaja, kul inlägg .. maybe, maybe not! Men det där om Björn Gustafsson var ju bara ett måste att berätta så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0