måndag

Hatar måndagar, veckans segaste dag i guess. Men somsagt, vädret gör mig och nog många andra på så jävla mycket bättre humör. Har varit skit fint väder hela dagen, tack gud:)!
Åkte till drottningholm i morse med mina favvo brudar, Rebecka, Mari och Elin! Vi gick runt i parken och bestämde hur vi skulle gå och vad vi skulle prata om när vi den 5 maj ska ta med några åttor dit på en rundtur! Det är ett svenska arbete vi har, och vi valde drottningholm. Alltid mysigt att gå runt där, speciellt om det är så fint väder som i dag. Vi såg även prinsen :D Eller han satt i hans bil!
Sen efter vi hade gått runt i hela parken så satte vi och picknicka vid vattnet och bara prata skit, vart väl mest massa skvaller om helgen.
Sen drog vi oss i väg till skolan. Rätt skön skoldag, fast jag är väldans trött nu. Solen tar på krafterna tror jag, för fyfasen vad den lyser! Men jag klagar inte, inte alls:D MERA SOL!

Och kvällen har gått på tre sek som vanligt. Samma visa varje veckokväll. Kommer hem runt halv 6. Lägger mig i sängen vid sex och kollar på MADE på mtv, efter det kollar jag på x-effect som också går på mtv, om inte maten hunnit bli klas. Vid sju går jag vanligtvis in på datan, sitter här till nio, halv tio sen går jag och typ äter nånting, oftast nått onyttigt haha sen duschar jag och sedan blire dags för sängen. Fast somnar inte föränns 12 typ. Brukar kolla tv och ägna mig åt att prata tele med Murre nån timme också!:) Hahahaha, men det är alltid samma sak. Snacka om NO-LIFE!;)

Nej men nu ska jag dra, och dricka te:) Haha!





Var bara tvungen att lägga in denna. Den är värd att se, så sjukt söt. Först skrattanfallet han får, och sen rimmet till swe buss som han skrev när han var 14 och sen när han brottas med Josefine x'D I just love it .. är inne i värsta Björn perioden nu .. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0