mitten av veckan

image210
damn

Ah halva veckan har gått och halva veckan är kvar. Går snabbt. I morgon är det torsdag, och jag har Nationella prov i matte, känns förjäääääävligt ska ni veta .. usch fyfan. Matte har aldrig varit mitt starka ämne, och sen när vissa säger att det är sommar skola som gäller om man får ig. Vafan, usch! Bye bye sommarlov säger jag bara.
 Det är jävligt stressigt nu, jag har mycket att ta igen i skolan och det känns verkligen inte bra. Borde egentligen spendera mina helger hemma och plugga och göra ogjorda läxer, men vafan jag skulle aldrig i mitt liv klara av att spendera en hel helg till det. Även fast det gäller min framtid. Fan att jag har en sådan cp inställning. Samtidigt som jag vet att jag borde ta tag i allt så sjuter jag bara fram det och tänker att det ordnar sig, visst tjena det är bra att jag är posetiv, men det kommer jag nog inte vara när jag måste gå på sommarskola och IV!!!! Bajs..

Tur att en viss Björn Gustafsson finns och kan göra mig lite lyckligare, och om inte Björn så har vi ju Bill! Härliga grabbar, i love it. Haha jag är rå singel och går och kärar ner mig i kändisar, dvs killar jag aldrig kommer få ........ pinsamt Lisa! Men det är inte mitt fel att världens har brist på killar, iallafall där jag bor.
Aja påtal om Björn, så ska vi snaaaaart beställa biljetter till showen den 2 oktober. Känns jävligt najs, nått att se fram emot haha.

Men nu måste jag rappa på lite, top model börjar om 4 min. Hur kommer det sig att jag alltid tar tag i bloggandet i slutet? När jag har så jävla kort tid på mig .. fan haha. Sen är det btw sex and the city i kväll också, lyyycka! Längtar tills filmen kommer ut:D Mohaha ..

pöss på er!

Kommentarer
Postat av: sofie

vill också gå, tänk björn g på ens egna födelsedag.. det blir bara inte bättre !

2008-04-27 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0