nationella avklarat

Jag vet ärligt inte hur det gick, typ medel .. Jag haaaaaaaaaaatar matte! :)

Vet inte vad vi har för lektion nu, typ bild kankse? Blir en lång dag, slutar 4 liksom. Och ska ha syslöjd, som jag hatar.. så långtråkigt usch! Sen även studie verksdag, plugga matte eller nått annat tråk. Usch, bläääää .... nu fick jag genast en lite sämre dag haha. Fast behöver väl bara gå ut, så blir humöret på topp igen, i love the väääder!:) ( Uppdatering, nu smsa Elin och sa att vi kanske får dra hemn, shit .. asså jag börjar gråta av glädje ifall det stämmer haha:D:D)

Trodde vi skulle dra ut nu, för Rebecka tjatade om det. Men nu placerade även hon sin rumpa här framför en data i bibloteket precis som jag och Mari hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0