"tjosan tjosan alla blogg-läsare!"

Haha jag och Mari kan ha kul åt den så kallade Kissie ibland! ;)

Dålig uppdatering, i know. Men ni vet hur det är, får man för mycket av en sak så tröttnar man tillslut. I mitt fall på att blogga. Förstår inte hur Kenza, Kissie & Blondinbella stårut. Fast iofs får dom ju pengar för det, och så har dom några tusen flera läsare än mig x'D

Var i skolan i dag, inte något speciellt som hände direkt. Är verkligen cp skoltrött nu för tiden, helt sjukt. Eller hade iofs dans på gympan. En kille från let's dance ska vara hos oss i några veckor och lära oss olika danser, mest inför balen dåra haha. Han heter Peter, skit snäll och bra på att lära ut.

Ojoj ser nu på klockan att jag måste skynda mig lite, det är ju nämligen ny start på dhw :D Och jag är super glad. har saknat alla desperata hemafruar!

En sak till, i kväll kl 23.00 kan man chatta med TH på stardoll.com, helt fucking jävla as coolt. Så Mari om du läser detta, var berädd på ett telefon samtal för jag vill dela den stunden med dig. Vet ännu inte vadfan man ska fråga, eller nått sånt. Men det löser sig väl. Kommer väl bara sitta helt lam i fingrarna och med en stor klump i magen som alla gånger man fått chans att chatta med d'! :P <3

image204image206


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0