torsdag

Skönt med torsdag, för i morgon är det fredag. Får även money i morgon, men kommer typ slösa bort allt redan första dagen. Ska betala pengar för biljetter till dif derby och sbn sen krök och så måste ja köpa massa kläder! Usch pengarna bara försvinner på typ tre sek.

Sitter iallfall i skolan just nu med Murre, haha ( jag gillar att kalla henne det ). Mari är bra att umgås med nu ( det är hon alltid) men för tillfället så har vi vår speciella th period. Och det är så skönt att ha någon där då, som förstår .. haha och jag brukar drömma så sjuka saker! "MAAAAARIIIII, fatta att du strular med Tom Kaulitz!!!! :O" HAHA! Vi garva så vi grät i går när jag berättade om det .. kulkul!

Var för övrigt på hässelby gymn i går på nått typ öppet hus, det verkar as bra och jag är glad att jag valt det som första val:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0