you're right, some words are best unspoken

Tjena tjena bloggen!
Sitter just nu och kollar/lyssnar på massa klipp på youtube haha, Björn Gustafsson framförallt, shit den killen asså! ;)

Var en jävla lång dag i skolan i dag, gick till fyra. Var nog första gången jag någonsin stannat kvar så länge på nån torsdag, brukar ju alltid skippa "elevensval", förut hade jag NO, sen MA men nu har jag studievärksdag, rätt najs. Man kan typ gå dit och göra ogjorda läxor och sånt där, och jag pluggar dåra matte där, vilket jag hatar. Men alla mina kompisar har också det, så det är lungan! Haha! Btw så kom jag in på Hby gymn media, man fick reda på det i dag! Känns as bra, för jag vill nog börja där! Fryshuset var ju drömmen först, det ända jag tänkte på var typ " Åhhhh, tänk att få sjunga varje dag hela tiden, och att få en chans att sjunga med folk som är bra på det och akn lära mig hur jag ska annvända min röst och vilka toner jag klarar av och inte" .. låter ju som en dröm. Men självklart innebär inte skolan bara att man får sjunga 24/7. Dom berättade lite om skolan och sättet dom arbetar på, det känns inte riktigt som min stil. Dom har ett annurlunda sätt att se saker på i den skolan, enligt mig. Massa projeckt och sånt hela tiden. Och jag behöver nog lite enklare för mig i gymnasiumet, eftersom jag är så sjukt skoltrött. Haha! Jaja, hässelby värkar ok iaf!

Fan vad jag snackar på om skolan, haha ett ämne som bore vara förbjudet att nämna utanför just skolan dåra haha.

I morgon är det fredag, såååååååå jävla skönt. Vet inte vad som händer i helgen, mer än att det är kröööök haha. Först i stenh på fredag och på lördag ska vi grilla med några från klassen kanske i kanan badet, blir nog kul. Brukar ju inte umgås med folk från klassen utanför skolan:P I början av åttan  måste jag erkänna att varken jag Mari eller Rebecka inte alls trivdes i klassen, det gjorde nog ingen. Vi hade ingen bra sammamhållning och det var grupperingar. Men nu är vi alla som en stor jävla familj typ, man har lärt känna alla och ja måste nog även nu erkänna att jag kommer sakna alla sjukt mycket när nian tar slut, alla verkligen. Snyft haha!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0