14 år

Josefine skrev nyss till mig på msn att hon och hennes familj kanske kommer förbi en stund i morgon, innan vi båda ska dra oss i väg till våra kusiner för att fira jul.

Det är en tradition vi har, vi och våra familjer. Att vi alltid ses på julafton. Så har det varit i så många år jag kan minnas.
Jossan är min äldsta vän. Jag var med på bb när hon föddes, och bara det säger väl ganska så mycket.
Våra familjer har alltid varit goda vänner, vilket har resluterat i att vi alltid har firat nyår, midsommar, födelsedagar och sånt med varandra.
Vi har också även alltid bott nära varandra, så vi spenderade i stortsätt varje dag i varandras sällskap. Josefine är inte en bara en god vän för mig, hon är även som en syster. Hennes mamma har alltid varit min extra mamma, och hennes pappa har alltid varit en extra pappa för mig. Jag har alltid levt med lyxen att ha nästan två familjer. Så starkt band har jag till familjen Lövhammar/Bystedt.
Vi har upplevt ALLT tillsammans, och då menar jag verkligen ALLT! Tror inte att någon förstår exakt hur nära vi har varit varandra, förutom jag och Jossan.
Jossan vet exakt vad jag snackar om när jag skriver ALLT!
Vi har så sjukt mycket minnen.
Folk ansåg oss som en och samma person, för där Jossan fanns, fanns jag med. Och tvärtom. Frågade dom "kommer du?" så menade dom oss båda. Vi gick ingenstans utan varandra. Och vi tröttnade inte på det heller, för det var ju så vi var vana att ha det. Eftersom det alltid hade varit så.
Det är istället nu man tröttnar på livet. Nu när vi inte umgås lika mycket. Det är nu man tröttnar på allt.. Så känner jag iallfall.

Nåndag så ska jag bjuda på lite bilder på oss två, från början och ända tills.... nu.
Och om hon nu kommer förbi i morgon så lovar jag att jag ska be någon ta lite foton på oss. För det är ont om det. Foton på oss, iallfall från det senaste året. Det finns några. Men det har inte blivit så många eftersom vi inte umgås lika mycket längre, vilket beror på att hon har flyttat och ja... Mycket har hänt.

Men Josy, you know you mean the world to me.


Gammal bild.
Men den visar vilka förebilder vi hade som något yngre haha.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

haha, tuff bild på er där!

2009-01-03 @ 20:18:35
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fy fan vad likhon är paris hilton på bilden till vänster och tjejen till vänster på bilden!!

2009-01-13 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0