Dagen före the big day

I dag är det danföredopparedan, haha heter det så?

Har inte bloggat på ett tag, har verkligen tappat suget. Men ska försöka skärpa mig.
Anledingen till varför jag bestämde mig för att skriva ett inlägg nu är för att jag för det första har gjort om min design, vad tycks? Och andra anledningen är att jag tycker det är kul att kolla tillbaka på blogg inlägg, några månader efter man skrev det. Och då måste jag ju ha skrivit lite här runt jul. För att sedan kunna titta tillbaka och läsa om mina tankar om Jul08.

Min önskelista bestod ändast av en sak typ.
En bärbar data. Vilket jag faktiskt inte tror jag får.. För inget paket är så pass stort haha. Om jag nu får en bärbar så är det en sån där putteliten sak, som blondinbella har.
Blir iofs nöjd om jag får en sådan också, då kan jag ju blogga mer höhö;)

Nej men.. Vet inte vad mer jag ska skriva om. Vad har ni för planer för den 23dec? Jag ska bara vara hemma och chilla. Tidigt i morgon så drar vi in till stan, där vi ska fira jul hos min farbror med alla kusiner. Ska bli skit mysigt, för vi har alltid så trevligt ihop.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0