Julafton

Hade svårt att somna i går, var inte trött. Och somnade inte föränns vid 3 tror jag. Låg och läste Carolina Gynnings bok "Ego girl", läste nästan ut hela boken. Tycker den är så jävla bra! Carolina är grym!
Det här blir 4:de gången jag läser den haha.

Pappa väckte mig mig 11 i morse, då gick jag upp och åt en god frukost tillsammans med min bror och pappa. Min mamma sover, för ho har jobbat natt, men ska gå upp strax.

Jag har nyss duschat och sitter nu och kollar på Ronja Rövardotter, skit mysigt. Har faktiskt julkänsla! Eftersom det snöar lite också, inte mycket.. men lite. Haha och det duger gott och väl.

Snart ska jag börja fixa mig, för vid halv 2 så ska vi åka till min farbror, där julen ska firas.

Skriver nog inte igen för änns i morgon kan jag tro..
Men ja vad är det nu man säger?
Från oss alla till er alla, en riktigt god jul.
PUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0