Juldagen..

.. Eller tekniskt sätt så är det inte dagen efter julafton längre, eftersom klockan är över tolv, höhö.

Fan, jag har baaara segat i dag. Kollat på två filmer, först polarie expressen, sen åt jag middag, sen åkte jag till stenh en stund, för att träffa Jossan (hon var inte här på julafton, dom hann inte) och Linda. Linda bor i falkenberg annars, så det var mys att träffa den otroligt söta tjejen. Det var längesen jag träffade någon av dom. Så det var trevligt. Fast det var sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kallt ut i kväll. Och jag tog på mig mina högklackade "stövlar", så mina tår typ trilla av. Fan vad ont jag fick..
Så eftersom det var så kallt, så tog jag nästa bussen hem. Hann bara snacka lite med Jossan, men det kändes bra ändå. Min älskling!
Även Amer och några var ute.. så vi snackade lite med Amer också.
Men sen tog jag bussen hem, typ 40 iskalla minuter efter att jag kom.

När jag kom hem så kollade jag på Pirats of caribien 2 (vet inte hur det stavas) död mans kista. Den var väldigt bra, jag gillar dom där filmerna.
Och ja, nu sitter jag här. Slapp som jag är.. Men vadfan annars ska jag göra liksom? Haha.

I morgon ska jag iallfall gå upp lite tidigt, för jag ska in med Mari och hennes syster för att kika på mellandags rean. Sen efter det så blir det mat på en resturang, för våran Rebecka fyller år i morgon. Ska bli väldans trevligt. Lovar att fota lite.
Sen i morgon på kvällen så kommer min Mickis hem.. Vet inte hur sent? Men jag lääängtar iallfall. Läs hennes blog, mikaelaedelryd.blogg.se.

Långt inägg haha. Hade tänkt lägga in bilder, men det får bli i morgon eller något sånt. Hade gött, så hörs vi. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Robins autograf som du har på bloggen där uppe!?

Roligt om du svarade också!:)

2008-12-27 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0