look at the stars look how they shine for you

Började tidigt i dag.. 09.25. För mig är det tidigt, när man egentligen är van att börja 11.50. Höhö.
Slutar dessutom sent, går ända till 16.15! Men det är rätt lungt, för sista lektionen är lite rolig. Fast min helg börjar några timmar senare än alla andras typ haha.

Efter skolan så är det signering på Åhléns city som gäller, najs. Sen är det raka vägen hem för att inte missa det sista programet av Idol innan finalen.

Vilka tycker ni ska stå i final? Kevin och.... ?

Vad jag tycker är nog rätt självklart. Haha!

Men men.. Sitter just nu i datasalen i skolan. Ska egentligen skriva ut lite fakta om en speciell musik stil, jag har pop/r'n'b. Fast fattar ingenting, eller hittar liksom inte någon fakta.

Har inte bloggat på länge, i know. Men har ingen fantasi just nu. Plus att jag inte trivdes med min design på bloggen innan, och det gör jag inte nu heller. Och så länge det är så, så har jag ingen vidare lust att blogga haha. Låter konstigt, men jag måste trivas med bloggen för att bli inspererad.
 


I sommras. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0