Robins Idol resa del12

Robins sjätte fredags final. Temat var "Soul&Duetter". Idolerna skulle sjunga två låtar var. Den här fredagen så var jag där och kikade på genrepet, vilket var väldigt roligt faktiskt. Jag filmade även en snutt av hans genrep, vilket ni kan se nedan.


Robins genrep av sin första låt.



Robin - (Sittin On) The dock of the bay var hans soul låt.
Sjukt bra var det också, hör hans röst. Helt otrolig.




Robins andra låt.
Duetten med Alice.
"Youre the one that i want"

Robin hängde löst den här kvällen, fast Robin E fick lämna tävlingen.



Lite random pics från kvällen.




Jag är en stolt fotograf till alla bilder som jag lägger upp, så snälla fråga om ni vill ta någon.


Kommentarer
Postat av: erika

fina bilder! har också varit på idol live två gånger! skitkul.

2008-12-08 @ 12:10:31
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0