against all odds

Nu är jag hemma. Eller alltså jag har ju varit det rätt länge, kom hem runt 4 typ. Mammsen skulle hämta vid bussen, men min mobil var urladdad så hon kunde inte ringa och säga att hon inte kunde komma och sådär, så fick för i helvete gååå typ as långt, tills pappa kom! ;o Seriöst alltså, det är ju istid på g. ILLA! Så jävla kallt, jag dog typ .. så nu är jag halvdöd. Typ.

Vet inte vad jag ska göra i kväll, vill ut .. men vet ej om jag pallar, jag har ont i huvudet. Jossan skulle ringa om hon och Hedwig skulle ut. Men om jag känner Jossan rätt så känns det som att hon kommer glömma det. Haha!
Min buss går i såfall 20 över 8. Och det är snart, kommer ju aaaaldrig hinna duscha!? Varför är jag såå jävla seg, kunde ju ha duschat för tusen år sedan, men nej ... jag är så, hmmmm typ osmart ibland!

Alltså åååååååååååååååh, jag dör. Jag kollar in Kenzas blogg och kollar på alla filmer hon filmade på th i Kanada. JAG DÖR!!! Om jag bölar bara utav att se det där på film, då är frågan ; Kommer jag änns att överleva när jag ser dom live? Jag tror ärligt att jag kommer dööö, och missa hela konserten, minst svimma av iallfall. Jag kommer bli hysterisk. Då kommer ju Rebecka ha något att garva åt iallfall!!! Hon har ju sätt mig i det tillståndet förut, när en viss mr.D besökt the voice 06 x'D

Men jajaja, jag får lite ångest .. måstemåste hitta på något jö! Eller? Besluts ångest.






Förstår bara inte hur du kan snacka på som vanligt, när du vet hur jag känner. Smartast vore om du låter mig vara, för jag kan inte motstå dig.





-----------------------------------------------------------------------------------------------
UPPDATERING:

Mickis rädda min kväll, ska ut och träffa henne och andra antar jag!:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0